Saturday, February 12, 2011

YA ALLAH, TEGUHKANLAH HATIKU...


Tika ini aku merasakan ada sekelumit kekuatan untuk aku menjalankan amanah yang telah dipertanggungjawabkan untuk diriku, dan di ketika inilah aku harus menggunakannya sebaik mungkin bagi tidak mensia-siakan peluang ini, andai di satu ketika aku jatuh tersungkur aku harapkan ada teman yg akan membantuku demi perjuangan yang ingin digalas, mustahil untuk aku bekerja seorang diri dan mustahil untuk aku tidak memerlukan sokongan dan dorongan dari sahabat-sahabat yang selalu disampingku dan yang aku kasihi, mungkin inilah ujian yang Allah telah tetapkan untuk diriku agar aku mengenal apa itu erti kehidupan sebenar dan yang ku harap ianya selalu mengiringi hidupku, amin ya rabbal alamin…

Sebagai penguat dan perangsang untuk diri ini bantulah aku wahai sahabat yang sejati…

No comments:

Post a Comment